Wednesday, November 21, 2012

Alahai kawan aku....cian ko.....

ha...nie ctew sal tgahari td..al kisah nya cmnie..aku janji ngn kwn nk mkn tgah ari sekali...last2 ak lmbt trun g kafe....nk dijadikan cte ak smpai si kwn aku nie dk sorg2...ak bkn sngaja trun lmbt....pas2 dye g bli nasi dulu..aku tlg jagakan meja..dye dh ciap turn ak lak amik nasi.....
ha..dh ak tggal skejap g beli nasi.....ada la hamba Allah nie...kerja kt kafe 2...g kemas meja..a
ala..meja bkn sepah pown..bersih je....dye g kemas gak....sambil2 2 usya kwn aku nie ha....
kwn ak dh lain mcm dh...ak ciap beli nasi..skali ak tny la kwn nie...kenapa wt muka cm plik je...
dye ctew la.....hamba Allah nie try usya dye..hahaha...ak skali trgelak dpn kwn ak nie.....market juga ko ek.....kwn ak pnya la bengang ngn bdk 2...asl ak tggal dye sorg2 mst bsk 2 g dkt dye..wt2 kje c2..hahahahaha...untung la ad org mnat lam diam....
kalo korg nk taw sapew kwn 2...ha.....dye ialah.....jeng..jeng..jeng...rahsia......yg pnting dye ada peminat...hahahaha...nsem u....ak pown klh...tp kn..ak gak y abiz duit..sbb dye tuntut blanja aiskrim sbb ak lmbt trun..
ak xnk ckp byk la..layan la gmbr kt bawah nie...khas ntuk sa2nya BFF pompuan ak y tggal kt UUM nie..hehehe.......sapew2 y taw sapew org 2,..hah..phm2 la ae.....hehehe..layan.........

No comments:

Post a Comment