Sunday, January 6, 2013

Happy New Year 2013

Assalamualaikum..

Hai..apa khabar semua..rasanya dah lama tak bukak blog nie..dah bersarang dah..dari tahun 2012, tahun 2013 baru bukak balik..agak lama kan..tapi kalo tgk hari takde lalama mana..hanya 2 minggu je..hehe

Apa2 pun sebelum 2 saya nak ucapkan selamat tahun baru 2013 kepada semua..tahun 2012 kita tinggalkan dengan pelbagai kenangan..ada yang gembira, sedih, macam2 la..apa2 pun adakah azam tahun lepas dah tertunai..harap2 dah la ek..kalau tak teruskan dengan azam tersebut dan pastikan tahun baru nie mampu menjadikanya satu realiti..

Sama la dengan saya..azam yang lama masih belum tercapai lagi..dari berfikir akan azam yang baru baik teruskan dengan yang lama..pastikan yang lama tercapai barulah boleh teruskan dengan azam yang baru..mesti korang terfikir kan apa la azam saya sampai tak tercapai lagi 2..hehe,..azam 2 xde la besar setinggi langit..cuma saya nak pastikan saya dapat mengengam segulung ijazah dan sambung kepada peringkat yang lebih tinggi..insyaAllah tahun 2013 kalau ada rezeki saya akan melanjutkan ke peringkat master lak..

ok la..rasanya dah panjang lebar bercerita..kita bersua di lain hari..peace yooo...  

No comments:

Post a Comment